Route: van huis met de trein naar Zaventem (Bart werkt daar) en na beraad naar Loenhout/Hoogstraten om de boel af te wachten. Maar toen het west snel los ging en ook snel NNO maakten we een flinke sprong meteen naar een locatie ZW van Dordrecht (toltunnel net van de snelweg. Heb die nog al eens gedaan denk ik lang geleden. 2€ in, prachtgebied wel dan, en 2€ om er terug uit te komen
De buien vanuit ZW leken steeds zwakker te worden, en toen was die lijn vanuit Brussel al ontstaan, en dus gingen we oost. We hadden beter meteen doorgevlamd, maar wat tijd verloren rond Raamsdonk/Waalwijk, en het onweer maakte toen echt een flinke sprong oostwaarts, in tegenstelling tot de stroming en alle andere neerslagkernen. Wat gepruts op goede locatie oost van Waalwijk, maar dan toch meteen doorgevlamd tot het NO van Den Bosch (eigenlijk maar 30 min. totaal in afstand als je 130 mag rijden) en daar prachtige CG's, maar ook die gingen heel snel weg. We hadden meteen moeten doorrijden, maar dat soort beslissingen zijn erg moeilijk. Je zit dan mogelijk vlakbij maar in de volle regen en je kunt niks doen, of het onweer is te ver en je hebt alle ruimte en rust, maar alleen verre oranje krassen op je beeld. Ik neem liever risico, doe het al lang, maar Bart kiest soms liever voor zekerheid. Soms heeft hij gelijk, soms ik, soms geen van ons beiden, maar goed dat is chasen, en dat maakt het ook zo'n geweldige hobby.
Bon, we wilden daarna nog wat volgen, maar de keuze was niet zo strategisch, en als ze het wel was, had het ook niks meer opgeleverd dat beter was. Via Oss dan zuidwaarts naar Eindhoven, met oog op een toen actieve Ardense cel. GPS stond op Aachen, maar toen we bij Eindhoven waren zijn we naar Antwerpen afgeslagen en naar huis gereden. Was toch wel half vier toen ik thuis was.
Quote selectie